top of page

עזבי אותי משיווק

עודכן: 25 ביולי 2018

עזבי אותי מפוסטים! זה מה שהיא ביקשה, עצמאית מוכשרת מתחום הטיפול והיא כן ביקשה להכנס למסגרת ולכוון את הכוונות האמיתיות של הלב שלה אז אנחנו עושות תוכנית שיווק, שהיא נטולת פעולות חיצוניות בלי פייסבוק, בלי אינטרנט, בלי פרסום בכלל כ ר ג ע רק עבודה פנימית. בינינו, זה החלק הכי משמעותי!

מה זה קשור לשיווק? זה מה ששאלה אותי עצמאית יוצרת מתחום האמנות כשסיפרתי לה שנעשה מדיטציה ודמיון מודרך בפגישה שיתפתי אותה שאנחנו עובדים שכבה אחת פנימה מהפעולות החיצוניות הפופולריות נביט היכן זה פוגש אותך ואם את מרגישה חסרת בטחון, מלאת פחד, מפחדת שפגיעות העבר ישובו, חוששת להצליח, ומה יהיו ההשלכות של זה וכמובן גם הפחד להכשל המוכר לכולנו, אז מה יעזור עכשיו דף נחיתה? בואי ננקה קודם, תתמלאי תאמיני ואז תצאי לדרך עם גאווה בחזה עם היופי שאת.

רוצה קליניקה מלאה. מה זה מלאה? 100 אנשים בשבוע? לא, לא! זה מלחיץ מדי. אפשר להתבונן ביחד ולראות מה באמת יתאים לך מה הזמן הפנוי לך במהלך השבוע עדיף לך לפגוש מטופלים בבוקר או בחצי השני של היום? מתי הכי טוב לך? איזו סביבת עבודה תהיה מיטבית עבורך? מתי טוב לך לעשות הפסקה? מה עם שנ"צ? עכשיו כשכל הנתונים בהירים נתחיל בעדינות לכוון לשם בשלבים בקצב שמתאים עבורך עם למידה בדרך והתבוננות על כל צעד עם היכולת להקשיב לעצמך איך הכי טוב לך לתת את המתנה שלך ובמקביל ולהעניק לעצמך זה אפשרי.


8 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page