top of page

סיפור מרתק

עודכן: 28 ביוני 2018



הנה סיפור שלא סיפרתי לכם בעיני זה סיפור מרתק הזדמנות לראות דרך נוספת שבה נוצר טקסט משובח


וונס-אפון-אה-טיים הגיע לחנות שלי איש מוכשר ברמות-על אבל מה-זה מוכשר, ברמות הגבוהות ביותר ויאמר - "אני אין לי כלום, אני לא שווה כלום אף אחד לא מבין אותי, ולא רואה אותי ואני רוצה שתכתבי לי טקסט בונבון שאוכל לבוא ולעשות הרצאות בארגונים שאשמיע את החוכמה שלי ואת מה שלמדתי ואתפרנס יפה למחייתי והרי יש לי סיפור וואחד סיפור, את יודעת."


"וואחד סיפור" הנהנתי


"אבל תגיד" התחלתי מכינה את הפנקס הצהוב "מה הסיבה שחשוב לך, ספר קצת עליך, ספר על הלקוחות שאתה אוהב, ספר על ההרצאה, עם מה יוצאים אחרי ששומעים אותך, ספר ספר ואל תשאיר בבטן


מסתכל עליי ההוא המוכשר ברמות-על ואומר לי "אמרתי לך אני אין לי כלום אני, אני לא שווה כלום."


מסתכלת עליו בחזרה אומרת לו "אוקיי, בוא נהיה בקשר בהמשך נראה כבר מה נעשה ואיך נכתוב את הבשורה שלך."


ככה מגיעה למחשב שלי, לוקחת החלטה ההוא לא מספר על הלב שלו אתן לו מילים של לב של מישהו אחר ככה שהוא יקרא אותן, יהדוף אותן מיידית ואז יראה את הלב שלו ואז ואז אכתוב את הטקסט המפואר שלו רק שלו. ינעל דינק.


וככה עושה. כותבת לו טקסט אמריקקי דביק מתלהב, מתחנף, מתלקק, מתיימר, מעופף-מרחף בדיוק הפוך ממנו. 180 מעלות צד שני. לוקחת נשימה גדולה גדולה סומכת עליי סומכת על אלוהים ולוחצת send.


נותנת לו יום נותנת לו יומיים ככה להתבשל. מרגישה את המיץ של הנשמה שלו כועסת רותחת. שניה לפני שהיא מבעבעת וגולשת מתקשרת אליו שואלת בתמימות 'תגיד מה שלומך' 'תגיד איך הטקסט'? ההוא המוכשר ברמות-על נחנק איתי על הקו אומר - "אההההההה." אומר - "תשמעי תראי זה לא את זה אני." אומרת לו – "תעצור. יש לי וידוי. שלחתי לך טקסט הפוך ממך. בכוונת תחילה. ככה שתשמיע את הלב שלך. שאראה את הנשמה שלך." ההוא מתפלץ, אומר – "את לא נורמלית אני פה מתבשל מת. קורא את המילים נחנק. מה היא חשבה עליי, אני חושב. וויי את לא שפויה."


"לא שפויה זה נכון. אך כותבת מוכשרת אש, זה מה שאני. ולא רק. עכשיו תגיד, תשמיע ואל תעצור. בוא נשמע מה אתה רוצה להגיד לעולם."


ויגד ויפאר ויראה את ליבו, ויחשוף את נשמתו ואקבל חומר טוב לכתיבה, מה-זה טוב, מ ו ב ח ר ואלך למחשב שלי כפרה עליו ואתן בו לחיצות מהירות ככה וככה על כל הכפתורים ואוציא לו טקסט ככה שהוא נופל מהכיסא ככה שבבת אחת התחיל פולינג אין לאב וויד הימסלף יענו החל מתאהב בעצמו.


ככה יעשה לאיש שהתקשה להראות את ליבו בתהליך כתיבה.

________________________________________

#זה היה אחד הדברים האמיצים שעשיתי. #הטקסט יצא בומבה, והוא יצא מבסוט אש. #וימלא את היומן בהרצאות שביקש לעצמו. #והרי לכם תהליך ביטוי באמצעות הדיפת טקסט.


50 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page