top of page

כן בטח

עודכן: 25 ביולי 2018

"אני משקיע המון בעסק, בלקוחות, בהכל. משתדל עבורם המון, שיצאו מרוצים, שיגידו דברים טובים עליי ועל השרות שקיבלו, זה מאוד חשוב לי. התשובה הקבועה שלי ללקוחות "בטח! אין בעיה"

שואלים אותי אפשר לדבר איתך בערב? בטח! אין בעיה אפשר לדחות את התשלום? בטח! אין בעיה אפשר להפגש אצלנו במשרד בירושלים? בטח! אין בעיה אפשר להוסיף עוד משהו להזמנה באותו המחיר? בטח! אין בעיה בסוף כולם יוצאים מרוצים, רק אני נשאר מותש עם הלשון בחוץ."


הסתכלתי על האיש הזה, שכבר לא צעיר, איש משפחה שהקים עסק, שעובד מסביב לשעון ומסוחרר במעגל של ריצוי ואשמה מול הלקוחות הרגשתי את העייפות, האויר סביבנו נעשה כבד

"תודה על השיתוף הכנה" השבתי, "זה חשוב לתהליך שלנו. אני מציעה לך תרגיל חביב לימים הקרובים, אם תסכים כמובן. בתרגיל שלנו, אתה לוקח שלושה ימים בהם אתה מחליט שאתה נותן פחות. תתחיל לשים לב, מה בעשייה שלך אתה עושה כחלק הכרחי מהשרות ומה אתה מוסיף מעל ומעבר. בשלושת ימים הקרובים אתה מוריד את ה'מעל ומעבר' ורק שם לב איך זה מרגיש. צור איתי קשר ביום הרביעי.

בהמשך נבנה חוקי משחק חדשים ונעימים מול הלקוחות ונכין גם את המסר המדויק להציג להם את הדברים. תתכונן להתנהלות קלה יותר, תכין את עצמך לשחרר את המיותר זה באמת אפשרי...מה אתה אומר איך זה מרגיש לך?"


"וואללה לא יודע, צריך לנסות. יש לך פה קפה? עוד לא שתיתי קפה הבוקר.."

"בטח! אין בעיה", השבתי בקריצה "הקפה על האש."


16 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page