top of page
1אלינה אייקון לבן.png
elina-logo.png
elina-logo.png

יצא לאור בהוצאה עצמית

מותר לי

עצמאים יוצאים לארץ חדשה

מדריך מעשי לעבודה פנימית
*המהדורה השניה*

הספר מותר לי

הצצה לפרקי הספר

  • התחייבות-התאהבות
  • אִבחון עצמי
  • קפיצה לעתיד
  • השלב הבא
  • ריקוד הכסף
  • הזכות לבחור לקוחות
  • האור והקִנאה
  • הלב בוחר שבוע
  • יומן מאמץ
  • אומנות הביטול

במיוחד לעצמאים

החווים התמודדות יומיומית, על רבדיה המנטליים, המעשיים והרגשיים.
הספר מציע מדריך לעבודה פנימית למען הישגים חדשים, אוהבים יותר, וכולל תרגילי כתיבה, מדיטציות והזמנה להתבוננות ערה.
בספר אני משתפת בסיפורים אישיים, בסיפורי דרך של עצמאיות ועצמאים שזכיתי ללוות (הפרטים האישיים שמורים), בשירים ובפוסטים נבחרים. כל אלה מאפשרים למידה יקרת ערך.
 

על הספר

בזמן שמרבית העצמאיות והעצמאים עסוקים במעשים ובפעולות חיצוניות על מנת להגדיל מכירות ותוצאות, באה גישת *מותר לי* ואומרת: "סטופ! זה הזמן להוריד את הרגל מדוושת הגז, להניח בעדינות יד על הלב, לקחת כמה נשימות, להביט סביב ולבדוק מה הרצון האמיתי שלך.
האם נעים לך להיות במרוץ ובאַטרף? האם אפשר להיגמל מהכאב הזה?
איך ניתן להשיג הישגים בצורה אוהבת וקשובה?"
 
"הספר מותר לי הוא כמו 'דרך האמן' לעצמאים."

"קראתי בשקיקה, עשיתי את התרגילים, אני מרגישה את השינוי והוא משמעותי." 

"הרגשתי כאילו שכתבת אותו בשבילי."

"זה תרגול חשוב לכל התחומים לא רק לעצמאים."

"כמה שזה מדויק לתקופה הזו של עידן הקורונה והכל, כי הגיע הזמן להגמל מהלחץ."

"את מובילה להתעוררת לתודעה חדשה אצלנו העצמאים, תודה גדולה."

גם אני רוצה

איך הכל התחיל?

כקופירייטרית ומלווה עצמאים גם אני רצתי כמו כולם. עבדתי באטרף כשמונה שנים, הייתי בטוחה שככה עושים עצמאות ושאין דרך אחרת. סחטתי את דוושת הגז, למעשה שכחתי שדוושת הברקס קיימת בכלל.

ואז הגיע משבר, טלטל את האדמה, סדק את הקרקע מתחת לרגליי ושלח אותי למסע. היה זה מסע מבורך, בלעדיו גישת *מותר לי* לא היתה נבראת. את זה אני יודעת לומר היום, בדיעבד. בימי המשבר, לא היה לי שמץ של מושג מה הולך להתרחש ובטח שלא חשבתי על יצירת ספר וגישה לעצמאים, הייתי עסוקה באיחוי השברים ובהשבת איזון לגוף-נפש שלי. היה כואב ומטלטל, מאוד.

תודה לכל מי שתמך בי, וסייע לי לקום מחדש. השבח לאל, המשבר חלף, האיזון שב, נולדה מתוכי גרסה חדשה. התקלפו החלקים שהם "לא אני" ונותרתי אני, החלקים שהם "כן אני". כמעט חדשה לעצמי, חוויה מוזרה ומדהימה כאחד. קול פנימי בי לחש "עכשיו תתחילי להמשיך את מה שבאת לעשות כאן, על הכדור הזה."

מי שכתבה את *מותר לי*, זו אני שהתקלפה, שידעה להקשיב לראשונה לכל אותם הקולות שלחשו לה, שזה לא נעים האטרף והלחץ. לראשונה הצלחתי לשמוע אותם.

התחלתי גם לשמוע יותר במדויק את הקולות של אלו שנעזרים בי בתהליכי הליווי לעצמאים. לפעמים אנחנו לא שומעים טוב את מה שמבקש לדבר מתוכנו.

הגילוי המרכזי עוסק בעוצמת ההשפעה של העבודה הפנימית על התוצאות העסקיות. הפנימי משפיע על החיצוני.   לא המצאתי דבר חדש, אך בהחלט יצרתי גישה התפורה בול לעצמאים, להתמודדות שרק עצמאים מכירים, לכאבים ולכמיהות שלנו. העצמאים היקרים שאני מלווה מתרגלים את *מותר לי* ומשתפים ניסים של ממש.

מי שמתקרב בקלות ל*מותר לי*, הם אותם עצמאים שהתחילו כבר לחוש בכאב כלשהו בעשייה העצמאית, אלו שמגלים עניין במרחב הפנימי, במדיטציה, בדמיון מודרך ובתרגילי כתיבה. ישנם גם עצמאים בתחילת הדרך אשר מביעים כוונה לעסוק במרחב הפנימי, זוכים מתחילת הדרך להלך הרוח של *מותר לי*, זו ברכה גדולה ללב. אפשר בהחלט לצמוח בלי כאב, מתוך עירנות ובחירה אוהבת לעצמינו.

אז הספר מוכן

חשוב לי שהספר יגיע לעצמאים רבים ויביא הקלה ונתיבי הגשמה שלא חשבו עליהם. חשוב שכמה שיותר עצמאים יוכלו לצאת לארץ חדשה, בתוך עצמם כמובן. שישיגו הישגים בדרך אוהבת. חשוב לי להשפיע על כפתור המאמץ והלחץ של עצמאים, להרגיע ולהקל, ללוות ולהפתיע לטובה, לעורר תקווה ואמונה מחודשת. לרגש. עוד ויותר.

באיזה שלב נמצא הספר

הספר יצא לאור בהוצאה עצמית באוגוסט 2019, המהדורה השניה כבר מבעבעת בקרטונים ומוכנה להמסר לידיים שמחכות לה.

WhatsApp%20Image%202020-06-17%20at%2017.

קצת עליי

אלינה מירקין, בעלת עסק לקופירייטינג וכתיבה שיווקית מזה 13 שנים, מנחה תהליכי ביטוי והגשמה, משלבת עבודה טיפולית בתוך עולם השיווק, מביאה את קול הלב ולחש הנשמה למהלכים עסקיים, בוגרת תואר אחרון בפסיכולוגיה, מאוהבת בכתיבה, מיודדת עם עולמות הטיפול, קרובה לשמאניזם, מדיטציה, דמיון מודרך ועבודה אנרגטית לטובת ריפוי והתפתחות.

בנימה אישית, בת 46, גרה בפרדס חנה - כרכור, בזוגיות, חילונית מאמינה, מאמינה באור ובטוב, אוהבת לבשל ולארח, מעדיפה את היער על פני בית מלון, מקפידה לנוע ביוגה ובריקוד חופשי, מתבטאת גם בצבע ומוסיקה. מתכננת להיות אלופה בגינון.

תודה לך! בזכותך ובזכות כל הרוכשים, הספר *מותר לי* יצא לאור וממשיך להגיע לעצמאים רבים בארץ ומעבר לים. 

אני מתרגשת מההגשמה הזו ויודעת שזו רק ההתחלה.

אלינה מירקין

תודה רבה! שנזכה כולנו להשיג הישגים בדרך אוהבת, אלינה מירקין

bottom of page